Odkryj kolebkę driftu i zanurz się w kultowej japońskiej kulturze motoryzacyjnej! JDM: Japanese Drift Master to hołd złożony Japonii, japońskiej kulturze wyścigów ulicznych i driftowi. To fabularna gra w otwartym świecie, która łączy Tōge (górskie) serpentyny z wąskimi wiejskimi drogami i rozległymi autostradami prowadzącymi do nowoczesnego miasta. Dzięki licencjonowanym samochodom i rozbudowanym opcjom tuningu, to driftingowy raj, który stał się rzeczywistością! *Gra obsługuje kierownice kompatybilne z Xbox oraz funkcję force feedback. Modele Jazdy Zaprojektowany głównie z myślą o gamepadach, JDM oferuje dwa modele jazdy do wyboru: Arcade, idealny dla bardziej zrelaksowanego doświadczenia i początkujących drifterów; oraz Simcade, w którym wszystkie wspomagania są wyłączone, oferując pełną kontrolę nad samochodem, ale wymagając więcej umiejętności do zarządzania driftem. Gracze mogą przełączać się między tymi modelami w dowolnym momencie. Otwarty Świat Wchłoń atmosferę Japonii w fikcyjnej prefekturze Guntama, stworzonej z połączenia rzeczywistych lokacji z całego kraju. Ponad 250 km oszałamiających wizualnie głównych dróg, niezależnych torów wyścigowych i instancjonowanych wydarzeń, rozgrywających się na wijących się górskich przełęczach, terenach wiejskich i tętniących życiem ulicach miasta. Będziesz eksplorować różnorodne krajobrazy z ruchem ulicznym, dynamiczną pogodą i cyklem dnia i nocy. Licencjonowane Samochody Usiądź za kierownicą legendarnych samochodów Nissan, Honda, Subaru i Mazda. Tuninguj je mechanicznie nowymi częściami, a następnie dopracuj detale. Eksperymentuj z częściami wizualnymi: od masek, przez światła, aż po wymianę całych zestawów nadwozia (body kitów). Dostosuj zawieszenie, pochylenie kół (camber), przełożenia i wiele więcej. Na koniec pomaluj samochód, jak tylko chcesz, używając palety kolorów z wolnym wyborem. Chcesz podświetlenie podwozia (underglow)? Jest również do Twojej dyspozycji. Kampania Fabularna Wciel się w postać obcokrajowca, który chce zaznaczyć swoją obecność na japońskiej scenie driftingowej. Rywalizuj w ponad 40 wydarzeniach fabularnych i dodatkowych misjach pobocznych przeciwko najlepszym drifterom w okolicy. Przeżyj tę podróż dzięki ręcznie rysowanym stronom mangi, które dodają grze unikalnego i artystycznego charakteru. Warkot Audio Doświadcz autentycznych dźwięków samochodów, zarejestrowanych dzięki oryginalnym nagraniom i ożywionych z dbałością o szczegóły, co sprawi, że poczujesz się, jakbyś naprawdę siedział za kierownicą. Płyń malowniczymi drogami, włączając stacje radiowe tematycznie dopasowane do gatunków, w tym unikalne brzmienia J-music, Phonk i nawet Eurobeat – wybierz idealną ścieżkę dźwiękową dla swojej jazdy!