JDM: American Classics. Poczuj ponadczasową moc amerykańskich legend motoryzacji! To DLC oddaje w Wasze ręce sześć wyjątkowych aut, gotowych podbić ulice Guntamy i pozostawić po sobie trwały ślad w historii każdej z przemierzonych przez Was dróg!