Isonzo: Ultimate Edition
Isonzo Ultimate Edition zawiera ogromną gamę opcji dostosowywania wizualnego. Przygotuj się na zimę dzięki pakietowi „Jednostki alpejskie”, który oferuje nowe zimowe mundury dla każdej klasy. Włosi dostają zakamuflowane mundury, a żołnierze austro-węgierscy – mundury z grubymi płaszczami. Oprócz tego pakiet zawiera pięć ciepłych par wąsów i bród, a także trzy ozdoby twarzy. Pakiet „Jednostki weteranów” zawiera mundury naznaczone walką dla każdej klasy. Włosi dostają mundury „Sassari” z Sardynii, a Austro-Węgry węgierskie mundury honwedów wraz z weteranami walk w okopach, takimi jak Sturmtruppe Hautpmann. Ten pakiet zawiera pięć klasycznych par wąsów i cztery ozdoby twarzy. Pakiet „Jednostki rezerwy” zawiera mundury jednostek drugiej linii dla każdej klasy. Włoskie mundury przedstawią nam między innymi okrytą złą sławą jednostkę policyjną „Carabinieri Reali” z archaicznym kapeluszem. Austro-węgierski mundur to wysłużony „Standschützen”. Pakiet zawiera również cztery pary eleganckich wąsów i cztery ozdoby twarzy. Pakiet „Jednostki elitarne” oferuje nowe historyczne mundury dla każdej klasy. Włoskie mundury to między innymi bersalierzy z rowerami i jednostki Arditi. Mundury austro-węgierskie to między innymi budzące postrach jednostki Bośniaków. Dodatkowo w pakiecie znajduje się pięć klasycznych par wąsów i trzy ozdoby twarzy. Pakiet „Jednostki królewskiej” zawiera zestaw mundurów używanych przez jednostki Württemberger i bawarskie. Jest wyposażony w 5 wąsów i 3 przedmioty na twarz! Pakiet „Jednostki ekspedycyjne” wzbogaca niemiecką stronę o zestaw zimowych mundurów i akcesoriów, jak i zahartowane w boju elitarne oddziały. Pakiet zawiera dwa zestawy mundurów dla wszystkich klas, a także szeroką gamę nakryć głowy. Pakiet „Jednostki Lodowcowe” to improwizowane stroje zimowe dla Włoch i Austro-Węgier. Zawiera zestaw mundurów dla wszystkich klas, a także nakrycia głowy i elementy twarzy. Pakiet „Jednostki wysokościowe” zawiera odzież na ekstremalnie zimne warunki alpejskie na dużych wysokościach. Są tu płaszcze podszyte futrem, grube buty, wyjątkowe kurtki i dedykowane stroje narciarskie, a także warianty nakryć głowy, wąsy, gogle, fajki i nowe twarze. Pakiet „Jednostki w Szoku” wprowadza podniszczone mundury i przedmioty. Dostępne opcje obejmują podarte i połatane ubrania, improwizowany sprzęt oraz zdekompletowane mundury, z których odrzucono niepotrzebne rzeczy. Pakiet „Jednostki Avanti Savoia” zawiera kultowe mundury oficerów sztabowych, przewiewne kamizelki z materiałami wybuchowymi, mocno opancerzone przyłbice, a także hełmy z kamuflażem z ostatnich etapów wojny. Znajdziemy tu również nowe twarze wraz z eleganckimi zarostami i akcesoriami.