Isonzo - Avanti Savoia Units Pack
UWAGA: Pakiet „Jednostki Avanti Savoia” był pierwotnie premią dla graczy, którzy nabyli Isonzo w przedsprzedaży, ale teraz powraca – w ulepszonej wersji! Gracze, którzy otrzymali pakiet jednostek DLC „Avanti Savoia” w momencie premiery, automatycznie zdobędą teraz dodatkowe elementy za darmo. Więcej informacji na temat pakietu znajdziecie poniżej! Pakiet „Jednostki Avanti Savoia” wprowadza do Isonzo dwanaście kultowych mundurów: dla wysokich rangą oficerów sztabowych, dla świetnie wyposażanych szturmowców oraz dla inżynierów, którzy są już gotowi drążyć tunele. Nakrycia głowy w tym pakiecie podkreślają rzadkie i intrygujące rzeczy, takie jak hełmy z farbą maskującą czy opancerzeniem. Znajdą się tu również twarze, imponujące wąsy i inne formy zarostu dla każdej z frakcji. Pakiet „Jednostki Avanti Savoia” zawiera ponad 50 elementów: – 6 włoskich mundurów, – 13 przedmiotów włoskich nakryć głowy, – 6 mundurów austro-węgierskich, – 13 przedmiotów austro-węgierskich nakryć głowy, – 2 twarze, – 7 przedmiotów twarzy, – 4 opcje zarostu. Więcej szczegółów na temat pakietu „Jednostki Avanti Savoia”: Wśród mundurów austro-węgierskich znajdziemy mundur szturmowca ze świetnym wyposażeniem, mnóstwem granatów oraz rzadko spotykanym sposobem noszenia kultowego palta armii KuK. Klasa strzelca zaprezentuje duże palto z ciężkim wyposażeniem i rzadkimi wzorami kamuflażu na austriackim hełmie. Inżynier ma wygląd sapera z torbami ładunków wybuchowych. Nosi tylko koszulę oraz kamizelką do ciężkiej pracy przy kopaniu. Mundur generała majora powraca z dwoma wariantami nakrycia głowy, zainspirowanymi austriackim dowódcą Hotzendorfem. Włoskie oddziały również otrzymają wiele elementów wyposażenia oraz ciekawych drobiazgów. Strzelec ma na ryngrafie oznaczenie 77. Brygady Toskanii wydawane z hełmami Adrian, pierwotnie przeznaczonymi dla armii rosyjskiej. Klasa szturmowca prezentuje nietypowy sweter z symbolem czaszki Arditi oraz rzadkie, ale dobrze znane elementy ochronne Dunand i Lippman. Bersalierzy przyodzieją wariant swojej kurtki z 1909 roku, a także pelerynę i charakterystyczny czerwony fez. Oficerowie skorzystają z munduru generała majora. Można ich też zobaczyć z rzadką wersją hełmu Adrian dla oficerów sztabowych. W późniejszych latach I wojny światowej na wszystkich frontach zaczęły się pojawiać dość nietypowe przedmioty, jak pancerze hełmowe czy farby maskujące. Choć nie były zbyt często spotykane, stały się ważnym elementem historycznym tej wojny, a także późniejszych konfliktów. Oprócz tego oferowanych jest tu kilka stylów zarostu, w tym imponujące bokobrody Burnside’a, szeroka broda Emericha Freiherra von Kaiffela, wąsy Rennenkampfa (uznane przez naszą społeczność za „najbardziej epickie”) oaz zarost Adolphe’a Maksa. Wśród elementów personalizacji twarzy znajdziemy fajki w stylu „calabash”, binokle noszone przez pisarza Antona Czechowa oraz monokl dla dystyngowanego dżentelmena działającego w terenie. UWAGA: TEN PAKIET DLC ZAWIERA JEDYNIE PRZEDMIOTY KOSMETYCZNE.