Flock
Flock to wieloosobowa gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w latających pasterzy. Każdy pasterz zajmuje się własnym, unikalnym stadem uroczych, latających stworzeń. Niniejsza gra jest swoistą odą do radości latania i odkrywania. Zaczynasz od małego stada latających owiec, hodujesz je i eksplorujesz świat, odkrywając świeże, nietknięte pastwiska. Po drodze poznasz tajemnice pięknych wyżyn i dzikich stworzeń, które je zamieszkują. Osobliwe, latające stworzenia. Czy to ryby? Ptaki? A może węże? Tego nie wie nikt. Są one jednak w większości przyjazne i przy odrobinie umiejętności możesz je oczarować, aby dołączyły do twojego stada. Twoje stado nieustannie rozwija się, a twoje owce stają się coraz bardziej puchate i wełniane. Z czasem będzie można je ostrzyc i wykorzystać zgromadzoną wełną do produkcji czapek, swetrów, a nawet skarpetek! Czy zdołasz odnaleźć wszystkie stworzenia? Nawet te szczególnie rzadkie i najbardziej nieuchwytne? Czy zachowasz je dla siebie, a może podzielisz się nimi ze znajomymi? Czy zrobisz na drutach najdłuższy szalik, jaki kiedykolwiek widziano?