Porwana dusza. Grzeszne życie. Podróż w głębiny rozpaczy. W opartej na słynnym poemacie grze Dante’s Inferno wyruszysz na wyprawę przez dziewięć kręgów piekła w poszukiwaniu zemsty i odkupienia. Wcielasz się w rolę Dantego, weterana krucjat, który musi wyzwolić duszę swojej ukochanej Beatrycze z władzy Lucyfera. Im głębiej zejdziesz w czeluście piekła, tym bardziej zaciekłe i odrażające potwory napotkasz. Musisz się też zmierzyć z własnymi grzechami, mroczną rodzinną przeszłością i niewybaczalnymi zbrodniami popełnionymi na wojnie. Idź do diabła.