Cities: Skylines - Mayor's Edition
Możesz mieć to wszystko! Cities: Skylines Mayor’s Edition posiada dokładnie to, czego potrzebują gracze konsolowi, aby wznieść swoje umiejętności tworzenia miast na nowe wyżyny. Wraz z podstawową grą pakiet ten zawiera niektóre z najpopularniejszych dodatków do gry, w tym kompletne treści z Season Pass 1, oraz Season Pass 2. Zawartość Season Pass 1: Snowfall (pełne rozszerzenie) Natural Disasters (pełne rozszerzenie) Mass Transit (pełne rozszerzenie) High Tech Buildings (pakiet twórców treści) Art Deco (pakiet twórców treści) Relaxation Station (pakiet stacji radiowych) Rock City Radio (pakiet stacji radiowych) Nowe Cities: Skylines Season Pass z Green Cities oraz European Suburbia będzie dostępne w styczniu 2019 roku, a pozostałe DLC po ich premierze na przestrzeni całego roku. Zawartość Season Pass 2: Green Cities (pełne rozszerzenie) European Suburbia (pakiet twórców treści) Parklife (pełne rozszerzenie) Country Road Radio (pakiet stacji radiowych) All That Jazz (pakiet stacji radiowych) Industries (pełne rozszerzenie) Synthetic Dawn Radio (pakiet stacji radiowych)