Cities: Skylines - Radio Station Pack
Przełącz się na dwie najpopularniejsze stacje radiowe w Cities: Skylines – Relaxation Station oraz Rock City Radio, teraz w pakiecie. Niezależnie od tego, czy chcesz się odprężyć, czy szukasz mocniejszego brzmienia, zestaw Radio Station Pack for Cities trafi w Twoje muzyczne gusta. Relaxation Station – Zapomnij o stresie za kółkiem i zrelaksuj się przy trwającej ponad godzinę oryginalnej ścieżce dźwiękowej. Przeważają soothing jazz, lounge, groove oraz przyjemne karaibskie rytmy. Włącz odbiornik, wyluzuj się i pozwól swojemu DJ-owi przenieść się w krainę odprężenia. Rock City Radio – Podkręć głośność na maksa i słuchaj muzyki od grunge’u i klasycznego rocka po sleaze rock i metal. Rock Radio jest idealną ścieżką dźwiękową do zbudowania własnego Detroit Rock City – postaraj się jednak nie demolować pokoi hotelowych!