Cities: Skylines - Season Pass
Zaoszczędź, kupując Przepustkę Sezonową, a zyskasz dodatkową zawartość do pobrania w grze lub gdy będzie dostępna w Xbox One Store. Snowfall wymaga gry Cities: Skylines - Xbox One Edition. Graj w Cities: Skylines - Season Pass i rozwijaj swoje miasto wykorzystując szeroką gamę usprawnień oraz przepisów! Pobierz pełny pakiet rozszerzeń i dodatków, gdy będą dostępne, i ciesz się dodatkową treścią – od unoszących się wysoko sterowców po undergroundową muzykę, a następnie rozbij wszystko niszczycielskimi meteorami. Przepustka Sezonowa dla Cities: Skylines będzie zawierać następujące treści: Snowfall (pełne rozszerzenie) Natural Disasters (pełne rozszerzenie) Mass Transit (pełne rozszerzenie) High Tech Buildings (pakiet zawartości) Art Deco (pakiet zawartości) Relaxation Station (pakiet stacji radiowych) Rock City Radio (pakiet stacji radiowych) Zaoszczędź dzięki Przepustce Sezonowej i nie przegap żadnego dodatku – każdy dostępny do pobrania zaraz po udostępnieniu.