Chorus
Jedynym celem Nary jest zniszczyć mroczny kult, który ją ukształtował. Zdobywaj niszczycielskie bronie i umiejętności w nowym wydaniu gatunku kosmicznej strzelanki. W towarzystwie Opuszczonego, myślącego myśliwca, badaj starożytne świątynie, tocz widowiskowe walki w stanie nieważkości i wyjdź poza znaną nam rzeczywistość. DROGA DO ODKUPIENIA – staw czoła duchom przeszłości Nary. Przemierzaj galaktykę i przekrocz granice rzeczywistości, aby za wszelką cenę zjednoczyć siły ruchu oporu przeciw Kręgowi i jego przywódcy, Wielkiemu Prorokowi. ZAPUŚĆ SIĘ POZA PUSTKĘ – poznaj nowy, niebezpieczny świat, pełen konfliktów i tajemnic. Badaj niesamowite miejsca, jak ogromne stacje kosmiczne czy nieznane płaszczyzny istnienia. Tocz widowiskowe walki w stanie nieważkości w epickich kosmicznych lokalizacjach. Chorus to świetne połączenie eksploracji kosmosu i dynamicznej akcji. JEDEN PILOT, JEDEN STATEK, JEDNA ŻYWA BROŃ – zdobywaj potężne bronie i ulepszenia. Wykorzystuj unikatową zdolność twojego statku do dryfowania oraz śmiercionośne umiejętności, jak percepcja pozazmysłowa, teleportacja i telekineza, które pomogą ci pokonywać hordy wrogów i niszczyć okręty wojenne. Łącz moce i stań się doskonałą żywą bronią.