The Elder Armor Skin
Olśniewająca złoto-fioletowa szata, zarezerwowana dla najwyższych członków Kręgu, nawiązuje do wojskowej przeszłości Nary. Skórki zmieniają wygląd Opuszczonego oraz wszystkich trzech początkowych broni: działka obrotowego, wyrzutni rakiet i działka laserowego.