BROK the InvestiGator
Epicka i innowacyjna przygodówka, która łączy gatunki. Jakim detektywem będziesz? W futurystycznym świecie "delikatnego cyberpunku", gdzie zwierzęta zastąpiły ludzi, uprzywilejowani obywatele mieszkają pod kopułą, która chroni ich przed zanieczyszczonym środowiskiem, podczas gdy inni z trudem żyją na zewnątrz. Brok, prywatny detektyw i były bokser, mieszka z Graffem, synem jego zmarłej żony. Nigdy nie mógł wyjaśnić okoliczności jej śmierci, ale niedawne wydarzenia rzuciły nieco światła na sprawę, ujawniając jeszcze tragiczniejsze okoliczności... Takie, które mogą mieć związek z jego istnieniem. Czy będą mogli stawić czoła zagrożeniom zepsutego świata i spojrzeć prosto w oczy swojemu przeznaczeniu? CECHY Głęboka i emocjonalna fabuła wypełniona postaciami rodem z klasycznych kreskówek z lat 80 i 90. Pierwsza gra, która łączy "klasyczną przygodówkę" z "Beat'em up" i elementami RPG! - Pełna lokalizacja kinowa w języku polskim! - Rozwiązuj zagadki, prężąc umysł... Lub mięśnie! - Dokonuj decyzji, które wpłyną na rozgrywkę i/lub fabułę - Łatwy tryb gry dla prawdziwej rozgrywki "Point & Click" (walki można pominąć) - Zdobywaj poziomy, żeby łatwiej pokonywać przeciwników i Bossów - Łącz poszlaki i rozwikłaj tajemnice! - System podpowiedzi w grze - Dwie grywalne postacie, które możesz przełączyć w dowolnym momencie - 15 do 20 godzin rozgrywki - Wiele zupełnie różnych zakończeń do odblokowania - Pełne udźwiękowienie (23,000 linijek) - Lokalna przygoda w trybie współpracy obsługuje do 4 graczy. DOSTĘPNOŚĆ BROK jest pierwszą pełnoprawną grą przygodową, która jest w pełni grywalna dla niewidomych lub niedowidzących graczy! - Pełna narracja poprzez wysokiej jakości tekst na mowę i audiodeskrypcje (postaci, lokacje i sceny). - Zagadki przystosowane dla osób niewidomych. - Wszystkie zagadki i walki mogą być pominięte. - Dostosowane samouczki. - Przyciski do powtarzania ostatniej wypowiedzi głosowej i instrukcji. - Dźwięk pozycyjny dla walk. - Nie wymaga łączności online (po pobraniu). - Nie wymaga konkretnego urządzenia: graj za pomocą klawiatury lub kontrolera. - Dodatkowe opcje: większe czcionki i zwiększony kontrast (tła i wrogów). Aby wejść do menu dostępności, naciśnij Y na ekranie tytułowym, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami dźwiękowymi. WAŻNE: Tekst na mowę dotyczący dostępności jest tylko w języku angielskim.