BROK Complete Bundle
Zdobądź wszystkie trzy gry z uniwersum BROK w obniżonej cenie. Razem tworzą kompletną podróż BROK-a — pełną historii, akcji i emocji. Ten pakiet zawiera: BROK THE INVESTIGATOR – Pierwsza na świecie gra typu Punch & Click! Unikalna przygodówka łącząca klasyczne opowiadanie historii i śledztwo z akcją beat’em up. Zagraj jako Brok, były bokser i prywatny detektyw w cyberpunkowym świecie, w którym zwierzęta zastąpiły ludzi. Rozwiązuj zagadki, odkrywaj spiski i walcz z niebezpieczeństwami w rozgałęzionej historii z wieloma zakończeniami. BROK: THE BRAWL BAR – Samodzielna gra typu party beat’em up oparta na systemie walki z BROK-a. Podejmuj różnorodne wyzwania, walcz z falami przeciwników i baw się w trybie lokalnej kooperacji ze znajomymi. Po drodze odkryjesz dodatkowe historie, które rozszerzają uniwersum BROK-a. BROK: NATAL TAIL SPECIAL – Świąteczny prequel w formie visual novel. Śledź losy Graffa i Otta, którzy biorą udział w “Natal Untail” – niezwykłej wersji starożytnego atlasjańskiego zwyczaju. Przeżyj wzruszającą opowieść o przyjaźni i dzieleniu się, z interaktywnymi wyborami zaprojektowanymi specjalnie dla wersji konsolowych. - Trzy pełne gry w obniżonej cenie - Połączenie przygody, historii i akcji beat’em up - Tekst zlokalizowany w języku polskim dla dwóch pierwszych gier - Kompletny świat BROK-a!