Bomber Crew & Space Crew
Oto Space Crew: Legendary Edition, pełna niesamowitych wyzwań strategiczno-survivalowa gra symulacyjna dla jednego gracza! Wciel się w kapitana Zjednoczonych Sił Obrony i obejmij dowodzenie nad własnym statkiem kosmicznym. Zwerbuj załogę, spersonalizuj swój okręt i wyrusz w podróż, podczas której będziesz odkrywać galaktykę i bronić Ziemi przed tajemniczym Fazmidami! W trakcie misji napotkasz wiele wyzwań, utracisz członków załogi i otrzymasz wiele niebezpiecznych zadań. Przezwycięż wszelkie trudności i zostań legendą galaktyki! Bomber Crew jest strategicznym symulatorem bombowca, w którym wykonanie zadania jest tak samo ważne jak utrzymanie załogi przy życiu. Śmierć jest bowiem ostateczna!