Birds and Cats
Zostań mistrzem patchworku i badaczem ptaków w tym wyjątkowym zestawie, łączącym dwie uwielbiane cyfrowe adaptacje nagradzanych gier planszowych. Szyj piękne kołdry i przyciągaj urocze kotki w Quilts and Cats of Calico, albo twórz barwne rezerwaty pełne unikalnych gatunków ptaków w Na Skrzydłach. Ten zestaw zawiera: - Wingspan (Na Skrzydłach) - Quilts and Cats of Calico Wingspan (Na skrzydłach) to relaksująca i nagradzana strategiczna karcianka o ptakach dla 1–5 graczy. Każdy nowy ptak wzbogaca specjalną zdolnością potencjał jednego z trzech siedlisk. Twoim zadaniem jest powiększanie rozlicznych rezerwatów przyrody o najlepsze gatunki ptaków. Quilts and Cats of Calico to urocza, nagradzana logiczna planszówka dla 1-4 graczy. Poznaj milusińskie kotki i uszyj najprzytulniejsze kołderki. Rywalizuj z innymi graczami w rozgrywce wieloosobowej, graj solo lub jako osoba z cechu krawców wyszywaj swoją karierę w mieście kotów.