WINGSPAN (NA SKRZYDŁACH)
W tej fascynującej grze stajecie się opiekunami rezerwatów, które są ostoją dla wielu gatunków ptactwa. Każdy nowy ptak wzbogaca specjalną zdolnością potencjał danego siedliska, a każde siedlisko pomaga Ci skupić się na jednym z kluczowych aspektów powiększania rezerwatu. W grze Wingspan (Na skrzydłach) maksymalnie 5 graczy rywalizuje o powiększanie swoich rezerwatów przyrody w ograniczonej liczbie tur. Każdy nowy, przepiękny gatunek ptaka dodany do rezerwatu sprawia, że coraz lepiej opanowujesz składanie jaj, losowanie kart lub gromadzenie pokarmu. Większość ze 170 unikalnych gatunków posiada zdolności, które odzwierciedlają ich zachowanie w przyrodzie: jastrzębie polują, pelikany łowią, a gęsi tworzą stada.