Batman: Arkham Knight Edycja Premium
Zawiera pełną wersję gry oraz przepustkę sezonową. W pasjonującym finale serii Arkham powraca Strach na Wróble, któremu udaje się zjednoczyć imponującą grupę superprzestępców, min. Pingwina, Dwie Twarze i Harley Quinn. W grze Batman: Arkham Knight pojawia się zaprojektowany przez studio Rocksteady Batmobil, który można poprowadzić po raz pierwszy w historii serii. Ten legendarny pojazd w połączeniu z rozgrywką znaną z serii Batman Arkham zapewnia graczom możliwość przeżywania niezapomnianych chwil podczas przemierzania ulic Gotham City. Przepustka sezonowa do gry Batman: Arkham Knight zapewnia dostęp do nowych misji fabularnych, nowych superzłoczyńców starających się przejąć Gotham City, nowych wersji legendarnego Batmobilu, nowych rozbudowanych wyzwań, nowych skórek postaci oraz nowych wyścigów.