TRON: Catalyst, najnowsze dzieło Bithell Games (Thomas Was Alone, Subsurface Circular, TRON: Identity), wciąga cię z powrotem do świata TRON, gdzie zmierzysz się z licznymi zwalczającymi się frakcjami. TRON: Catalyst to zupełnie nowa, izometryczna przygodowa gra akcji o rozbudowanej fabule, osadzona w hipnotyzujących i zróżnicowanych miejscach sieci Arq, znanej z TRON: Identity. Graj jako Exo, niezwykle wytrzymały i zaradny program, posługujący się zaskakującą mocą noszącą nazwę Błąd (Glitch). Zdobywaj siłę oraz zdolności, które pragną przejąć nadzorcy upadającego społeczeństwa sieci Arq. Poruszaj się światłocyklami (Light Cycle), walcz na dyski tożsamości (Identity Disc) i zmierz się z innymi wyzwaniami, nieustannie uciekając przed Conn, programem realizującym własne cele. Poznawaj tajemnice błędów, które zaburzają równowagę tego świata. ELEMENTY Dynamiczny system walki Walcz wręcz i na odległość z legionem przerażających wrogich programów, działając na piechotę lub na światłocyklu. Opanuj takie zaawansowane techniki jak blokowanie i kopnięcia dysku, dzięki którym zyskasz przewagę nad przeciwnikami, a równocześnie poznawaj sieć Arq oraz zbieraj odłamki danych, aby wzbogacać swój kod podstawowy o nowe zdolności. Wciągająca fabuła Daj się porwać oryginalnej opowieści TRON. Poznawaj programy sieci Arq, odkryj ich tajemnice i walcz o przetrwanie podczas pościgów przez miasto i obszary zewnętrzne. Wciel się Exo, kuriera pracującego w mieście stołecznym tej sieci, którego życie zostaje wywrócone do góry nogami, gdy wybuch tajemniczej przesyłki obdarza cię mocami przekraczającymi możliwości jakiegokolwiek programu. Uciekając przed bezwzględnymi „rozjemcami” sieci Arq, poznasz jej tajemnice i dowiesz się, jakiego bohatera potrzebuje. Wykorzystaj Błąd Sieć Arq ulega destabilizacji. Błędy cofają zegar, świat wpada w łańcuch pętli czasowych na poziomie systemowym... I tylko ty je widzisz. Wykorzystaj wyjątkową zdolność Exo, żeby odkrywać tajne obszary oraz skróty, a także zdobywaj wpływy we frakcjach walczących o kontrolę nad siecią Arq. +S3 Autentyczny świat TRON Eksploruj oświetlone neonami ulice sieci Arq poruszając się na piechotę lub światłocyklem, poznawaj intrygujące, a często groźne, postacie zamieszkujące ten niebezpieczny świat. Podróżuj przez wieloaspektową sieć, pełną ciekawych opowieści o kiełkującej rewolucji, ilustrowanych niesamowitą ścieżką dźwiękową stworzoną przez kompozytora Dana Le Saca (TRON: Identity). Jeżeli jesteś fanem świata TRON, przygotuj się do ujrzenia nowego oblicza twojego ukochanego uniwersum. Jeżeli ten świat to dla ciebie nowość, czeka cię ekscytująca przygoda. A teraz… Ukończ grę.