Strój Batmana z komiksu Flashpoint
WYŁĄCZNIE W PRZEPUSTCE SEZONOWEJ! Zdobądź strój z wątku fabularnego Flashpoint i stań się Batmanem z serii komiksowej Knight of Vengeance.