Poszukiwani: Sezon Hańby
"Wciel się w postać Batmana w misji Poszukiwani: Sezon Hańby, w której słynni superprzestępcy atakują Gotham. W misji tej, Mroczny Rycerz zmierzy się z najbardziej niebezpiecznymi superprzestępcami podczas nieustannie panującego, na ulicach miasta, chaosu. Pakiet zawiera 4 oddzielne misje z nowymi fabułami z udziałem Ra’s Al Ghul'a, Szalonego Kapelusznika, Zabójczego Kroko i Mr. Freeze'a."