Barista Simulator
Zanurz się w bogatym świecie gry Barista Simulator. Zacznij od podstaw, przygotowując kawy z ponad 30 różnych przepisów. Parzenie to jednak tylko początek. Wraz z napływem klientów do kawiarni musisz nadążać za ich wymaganiami. Przygotowuj idealne kawy, zaopatruj się w składniki, zatrudniaj i szkól właściwych pracowników i rozwijaj powierzchnię oraz usługi swojego lokalu. Od małej kawiarenki po najpopularniejszy lokal w mieście – twoje wybory wpływają na twój biznes. Dasz radę zaparzyć, zbudować i podać swoje kawowe imperium?