Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus (Xbox Version)
Dla wigilijnego detektywa żaden czas nie jest tak intensywny i pracowity, jak okres świąt zimowych i ten rok również potwierdza to prawidło. Jako Brigitte Woolf już niemal wygodnie mościsz się w fotelu by móc otulić się kocem i wypić kakao, kiedy do Twoich drzwi puka niespodziewanie Pani Mikołajowa. Jej małżonek nie tylko został oskarżony o wyjątkowo bezduszną kradzież, ale i sam stał się ofiarą złodzieja. Oto nieznany sprawca odebrał mu jego głos. Wobec takiej niegodziwości i ataku na ducha zimowych świąt nie pozostaje Ci nic innego, jak odłożyć książkę, odrzucić kocyk i z lupą w dłoni wziąć się do porządnej, detektywistycznej roboty. Tym bardziej, że na swojej drodze napotkasz bohaterów świata magii i mitów - Królową Śniegu, Jacka Frosta czy Krampusa.