The Night of the Rabbit
Zatrać się w magicznej opowieści, w której wszystko jest możliwe i nic nie jest takie, jak się wydaje. Dołącz do Jerzyka i podążaj za osobliwym białym królikiem do fantastycznej krainy Mysiboru, w której zwierzęta potrafią mówić, a tajemnic jest bez liku. To właśnie tam spełnia się marzenie Jerzyka, który chciał zostać magikiem. Niestety jakaś złowroga siła spowija las cieniem. Ktoś ma dla mieszkańców Mysiboru niesamowitą ofertę – bilety na najwspanialszy pokaz magii w historii. Jednak cena jest wysoka, gdyż będą musieli położyć na szali swój najcenniejszy dobytek, a także życie. Gdy cień jest coraz straszniejszy, mieszkańcy Mysiboru mogą szukać pomocy tylko u Jerzyka. Podczas przygody pełnej śmiechu i łez, radości i lęku młodzieniec ten przejdzie najtrudniejszą próbę: zostawi znany mu świat, a także swoje dzieciństwo, które stanie się przeszłością.