Yoku's Island Express
Yoku przybył na Mokumana, aby zaznać łatwego życia i słonecznej pogody, dostarczając paczki w tropikalnym raju! Jednak starożytne bóstwo wyspy jest uwięzione we śnie, a Yoku musi przemierzać otwarty świat wyspy, używając innowacyjnej mechaniki flipperów, aby pomóc mieszkańcom w potrzebie! Wciel się w naszego małego bohatera i skacz oraz odbijaj się od fliperów na ręcznie rysowanej wyspie. Podejmij się misji odbudowania poczty i zbudź stare bóstwo z głębokiego snu. Główne cechy: FLIPPEROWA PRZYGODA W OTWARTYM ŚWIECIE: Yoku’s Island Express to nietypowe połączenie flippera z elementami gry platformowej. Rozgrywka jest nieliniowa, a gracz może wybrać własną ścieżkę, wykonując liczne zadania. WITAJ NA WYSPIE MOKUMANA: Przemierzaj do woli liczne regiony wyspy, w tym tropikalne plaże, tętniące życiem dżungle, pokryte śniegiem góry, tajemnicze jaskinie i parujące źródła termalne! ODBLOKUJ NIESAMOWITE NOWE ZDOLNOŚCI: Pomóż przyjaznym mieszkańcom wyspy i zdobądź szereg nowych power-upów! Wsysaj eksplodujące ślimaki i budź śpiących mieszkańców wioski za pomocą Hałasowacza! WCIĄGAJĄCA FABUŁA: Poznaj barwne postacie rozsiane po licznych wątkach fabularnych, odkrywając największe tajemnice wyspy. Może nawet zdołasz odbudować pocztę! EPICKIE BITWY Z BOSSAMI: Przygotuj się na walkę z ogromnymi bossami i zadaj ostateczny cios zaufaną kulką Yoku. PIĘKNA GRAFIKA: Naciesz oczy zapierającymi dech w piersiach, ręcznie rysowanymi krajobrazami stworzonymi przez doświadczonych grafików komputerowych.