X-Morph: Defense
Unikatowe połączenie strzelanki i strategii tower defense. Wciel się w rolę X-Morpha - przedstawiciela rasy obcych, którzy najeżdżają ziemię aby splądrować jej zasoby. Planuj w trybie budowy, wybierając spośród różnych typów wież lub rzuć się bezpośrednio w środek bitwy. Buduj labirynty dla nacierających wrogów w środowisku które daje niespotykaną swobodę planowania. Demoluj budynki i zawalaj mosty aby wspomóc swoją obronę lub po prostu napawaj się spektaklem niespotykanego zniszczenia.