X-Morph: Defense & Zombie Driver Bundle
Ten Bundle zawiera dwie gry stworzone przez EXOR Studios: X-Morph: Defense i Zombie Driver Ultimate Edition. X-Morph: Defense to unikatowe połączenie strzelanki i strategii tower defense. Ty jesteś najeźdźcą! Używaj niszczycielskich broni lub prowadź swoich wrogów do labiryntu z wież. Zombie Driver Ultimate Edition to szalona mieszanka samochodów, prędkości, eksplozji, krwi i zombich. Walcz w epickiej kampanii lub sprawdź się w trybie Rzeźni i Krwawych Wyścigów.