Moonbringer
Moonbringer to shoot 'em up, który łączy akcyjną strzelankę z lotu ptaka z elementami roguelite. Steruj statkiem strzelającym automatycznie, przemierz trzy światy i zmierz się z falami różnorodnych wrogów oraz bossami. Zestrzel ich, zgarnij tyle łupów, ile zdołasz, a gdy zginiesz, wydaj zasoby w drzewku umiejętności, by odblokować nowe zdolności i ulepszenia, które wzmocnią twój statek. Czekają na ciebie takie rzeczy jak pasek furii uruchamiający tryb berserk, power-upy z nowymi rodzajami pocisków, jednostki wsparcia walczące u twojego boku, perki zwiększające obrażenia i szybkostrzelność, i wiele więcej. Nie musisz wybierać jednego. Możesz mieć wszystko.