X-Morph: Defense Last Bastion
To rozszerzenie zawiera nową kampanię fabularną. Gracze odwiedzą najbardziej odległe zakątki Ziemi. Fabuła rozgrywa się na 4 wyspach, z których każda ma swoje elementy charakterystyczne. Powal ogromne baobaby na Madagaskarze, zobacz słynne głowy na Wyspie Wielkanocnej i postaraj się nie wpaść do Islandzkich rzek lawy przed wielkim finałem w słonecznej Indonezji. Staw czoła 4 nowym jednostkom wroga. Historia inwazji X-Morphów na Ziemię wreszcie doczekała się epilogu.