Wonder Boy: The Dragon's Trap
Wzbogacona o przepiękne, ręcznie rysowane animacje oraz udoskonaloną warstwę dźwiękową kultowa gra powraca, oferując wyjątkową mieszankę eksploracji, akcji i przygody! Zmieniony przez Meka-Dragona w pół-człowieka pół-jaszczura wyruszasz na poszukiwanie leku! Jedynym sposobem powrotu do ludzkiej formy jest odnalezienie Krzyża Salamandry, magicznego przedmiotu usuwającego klątwy. Przemierzaj rozległe, połączone ze sobą miejsca, w których aż roi się od potworów i smoków! Gdy eliminujesz smoki, klątwa działa coraz mocniej i przeobrażasz się w nowe zwierzęta. Wciel się w klasyczną postać Hu-Mana lub zostań długo oczekiwaną Hu-Girl! Zagraj jako Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man i Hawk-Man! Wykorzystaj ich unikalne zdolności, by poznać tajemnice Monster Landu! Korzystaj ze współczesnych ustawień grafiki i dźwięku i przełączaj je na 8-bitowe w dowolnym momencie, nawet w czasie rozgrywki! Zagraj na 3 poziomach trudności, dostosowanych do okazjonalnych i doświadczonych graczy.