War Thunder - "Wings of Victory" Bundle
Ten pakiet zawiera: Dolgushin's La-7 Pack; Golovachev's Yak-9M Pack; Prendergast`s Spitfire FR Mk.XIVe Pack; John Plagis' Spitfire Mk. IXc Pack; George Bostwick's P-47M-1-RE Thunderbolt Pack; Ray Wetmore`s P-51D-10 Pack. Wszystkie maszyny premium pozwalają na zdobycie większej Punktów Badań i Srebrnych Lwów oraz są wyposażone we wszystkie dostępne modyfikacje. Z kontem Premium (do kupienia również w grze za Złote Orły) zdobędziesz więcej Punktów Badań i Srebrnych Lwów w bitwach przez określoną ilość dni. Efekt kumuluje się z bonusami z maszyn premium! Rekompensata nie jest przyznawana, jeśli kupisz 2 różne pakiety zawierające ten sam pojazd lub masz już pojazd z tego pakietu!