War Thunder - Mustang Pack
Zestaw zawiera: Mysliwiec P-51D-20 'Mustang' (USA, IV Era); Konto premium na okres 15 dni; 2000 Zlotych Orlow. North American P-51D-20 "Mustang" to ikona i legenda, wsrod Sil Powietrznych Armii Stanow Zjednoczonych. Dzieki ogromnemu zasiegowi mogl eskortowac bombowce od Wielkiej Brytanii, az nad cele w Niemczech, zas niezwykle osiagi pozwalaly mu nawiazac walke z kazdym tlokowym mysliwcem nieprzyjaciela. Dzieki kolejnym zaletom zyskal tytul najbardziej udanego mysliwca II Wojny Swiatowej. Jak wszystkie maszyny premium, P-51D-20, pozwoli Wam zdobywac wiecej Punktow Badan i Srebrnych Lwow w kazdej bitwie. Posiadajac konto premium ( jego zakup jest mozliwy z pozycji gry, korzystajac ze Zlotych Orlow) bedziesz zdobywac dwa razy wiecej Punktow Badan oraz Srebrnych Lwow, wraz z pojazdem lub samolotem premium staje sie idealnym polaczeniem do szybkiego odkrywania kolejnych maszyn. Uwaga! Różnica w cenie nie będzie zwrócona, jeśli zakupisz 2 różne zestawy zawierające jedną maszynę, bądź jeśli już ją posiadasz na swoim koncie!