Wanderstop
Wanderstop to przyjemna, narracyjna gra opowiadająca o zmianach i herbacie. Wcielisz się w upadłą wojowniczkę o imieniu Alta i będziesz zarządzać położoną w magicznym lesie herbaciarnią, obsługując odwiedzających przybytek klientów. Alta jednak nie chce tu być. A jeśli uda się jej postawić na swoim, herbaciarnia pozostanie jedynie tyle bolesnym, co krótkim wspomnieniem. Wanderstop to rytuał zarządzania herbaciarnią. Uprawiaj i zbieraj składniki potrzebne do przygotowania herbaty, a następnie wymieszaj je w osobliwym urządzeniu do parzenia. Rozmawiaj z wieloma podróżnikami, którzy przechodzą przez sklep, poznaj ich historie i przygotuj dla nich odpowiednie napitki. W wolnej chwili możesz posprzątać polanę, na której wzniesiono herbacianię, udekorować lokal w swoim stylu lub po prostu usiąść na ławce z filiżanką herbaty i wsłuchać się we własne myśli. Być może bezczynność jest w porządku. Sklep wymaga cierpliwości i odrzuca tych, których interesują wyłącznie zyski. I właśnie dlatego Alta nie może tu być. Właśnie dlatego nigdy się jej nie uda. To nie jest zgodne z jej naturą. Nie, ona jest wojowniczką! Dlaczego ktokolwiek miałby nalegać na przekształcenie niedoścignionej mistrzyni miecza w posłuszną sklepikarkę?! Przy jej zdolnościach? Och nie, nie. Ona tego nie zrobi... nie mogłaby... Wanderstop to gra stworzona przez zespół Ivy Road, w skład którego wchodzą Davey Wreden (twórca The Stanley Parable i The Beginner's Guide), Karla Zimonja (współtwórczyni Gone Home i Tacoma) oraz Daniel „C418” Rosenfeld (twórca muzyki w Minecraft).