Volgarr Viking
Czy pamiętasz, kiedy gry były trudne? Powrót do ery salonach z nową grę akcji. Volgarr Viking posiada wszystkie cechy klasycznej gry. Ma proste kontroli, trudne wyzwania i precyzyjną konstrukcję. Posiada również pięknie rysowane animacji pikseli, intensywne muzyki i dużo krwi. Dołącz Volgarr Viking z rzędu. Mamy odwagę. Pobrania wersja gry jest dostępna w języku angielskim.