TRON RUN/r (Pakiet Deluxe)
TRON RUN/r Cyfrowa Edycja Deluxe zawiera podstawową wersję gry oraz całą planowaną zawartość dodatkową. Zamów już dziś, aby otrzymać 18 dodatkowych etapów, 8 dodatkowych elementów toru STREAM (mnożnik kombinacji STREAM), 6 cykli świetlnych, 3 kombinezony do podstawowej gry, nagrodę w postaci waluty w grze, a także ogromny pakiet OUTLANDS, alternatywną wersję gry, zawierającą 16 dodatkowych etapów i 20 nowych elementów toru STREAM. Przygotuj różne kombinacje cykli, skafandrów i premii, a następnie rzuć wyzwanie znajomym w wyczerpującym programie STREAM – jak długo zdołasz przetrwać? Ten, kto przeżyje wszystkich, trafi na szczyt rankingu. Nowa muzyka ojca chrzestnego EDM, Giorgio Morodera i Raney’a Schockne, a także remiksy Autechre, Bibio, pattena, Joywave i innych, wprowadzą cię do niesamowitego świata TRON. A gdy uznasz, że udało ci się opanować wszystkie techniki, odkryjesz, że nie wszystko jest takim, jakim się wydaje...