Only Up Rush
Wykorzystaj swoje umiejętności do granic możliwości, aby dotrzeć do najwyższego punktu na świecie. Tylko wybrani mogą poczuć dreszcz zwycięstwa, stojąc na krawędzi i podziwiając Ziemię poniżej. Skacz, uprawiaj parkour i rywalizuj z samym sobą na tysiącach metrów trudnych wyzwań. Ścigaj się z czasem, bij rekordy i osiągaj niespotykane dotąd wysokości! Jedyną zasadą jest nie spaść! Sprawdź nowy hit od zespołu NOSTRA GAMES. Czekają na ciebie zapierające dech w piersiach widoki!