Pakiet etapów DISC TRON RUN/r
Zatop się jeszcze głębiej w świecie TRON RUN/r dzięki wyjątkowemu pakietowi zawartości dodatkowej. Czeka na ciebie dziewięć nowych etapów DISC, cztery elementy toru STREAM, sześć zupełnie wyjątkowych kombinezonów: Classic Flynn, Legacy Clu, Legacy Quorra, Rinzler, Beck i Mara, a także trzy dodatkowe cykle świetlne – Quorry, 3. generacji (Evolution) oraz 5. generacji (Legacy).