TRON RUN/r
Wróć do świata TRON w TRON RUN/r, nowej grze biegowej z błyskawiczną akcją i ciekawymi modyfikacjami! Śmigaj po dynamicznych torach, zmierz się z zaciekłymi wrogami i pretendentami. Przygotuj różne kombinacje cykli, skafandrów i premii. Doszlifuj swoje umiejętności DISC i CYCLE na 32 dostępnych etapach, a następnie rzuć wyzwanie znajomym w wyczerpującym programie STREAM, który stawia przed tobą nieskończone kombinacje trybów i etapów, aż się rozbijesz – jak długo zdołasz przetrwać? Ten, kto przeżyje wszystkich, trafi na szczyt rankingu. Nowa muzyka ojca chrzestnego EDM, Giorgio Morodera i Raney’a Schockne, a także remiksy Autechre, Bibio, pattena, Joywave i innych, wprowadzą cię do niesamowitego świata TRON. A gdy uznasz, że udało ci się opanować wszystkie techniki, odkryjesz, że nie wszystko jest takim, jakim się wydaje...