TRIVIAL PURSUIT Live! 2
Trivial Pursuit Live! 2 jest dostępna w języku angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim. Zajmij miejsce na scenie, aby udowodnić swoją wiedzę i zmierz się z przyjaciółmi i rodziną, aby zebrać jak najwięcej trójkątów i zgarnąć wygraną! Rzuć wyzwanie innym graczom z całego świata lub rywalizuj z oglądającymi twoją transmisję na Twitchu. Dzięki setkom nowych pytań, dostosowanemu poziomowi trudności i zróżnicowanemu zestawowi postaci, każdy może dołączyć do imprezy i cieszyć się dreszczykiem emocji niczym podczas programu telewizyjnego.