Pobierz Train Sim World 6: Free Starter Pack, by uzyskać dostęp do CENTRUM SZKOLENIOWEGO – skrojonej na miarę przestrzeni, w której nauczysz się podstaw sterowania pociągami! Naucz się podstaw obsługi pociągów Class 323 oraz BR 146 Poznaj złożoność sterowania lokomotywami Class 66 oraz SD40-2 Rozbudź kolejową nostalgię i opanuj jazdę lokomotywą parową 8F Baw się w Centrum szkoleniowym, ucząc się tajników interakcji z rozjazdami i zwrotnicami oraz operacji sprzęgania oraz wielu innych Zdobądź wiedzę potrzebną, by zrozumieć sygnalizację i inne tajniki sterowania pociągiem, czy nauczyć się korzystania z narzędzi w grze, np. trybu pełnej swobody. Zapoznaj się z tym wprowadzeniem do gry oraz z narzędziami w grze, takimi jak tryb pełnej swobody i kreator barw, a następnie wyrusz na podbój ulubionych tras ze świata rzeczywistego. Kup Train Sim World 6 w wersji Standard, Deluxe lub Special Edition i wykorzystaj nowo nabyte umiejętności na najświeższych trasach! Niektóre funkcje w grze, w tym komunikacja online i inne funkcje online, mogą nie być dostępne na koncie dziecka Xbox. Na konsolach Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba, że lokalne prawa stanowią inaczej. Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 6 FAQ”.