Ten dodatek jest dostępny wyłącznie dla konsoli Xbox Series X/S oraz na PC. Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Train Sim World 6: Cajon Pass, które jest sprzedawane osobno. Cofnij czas do 1990 roku i okiełznaj Cajon Pass w iście oldschoolowym stylu! High Iron Simulations opowiedzą na nowo o dniach Cajon Subdivision przed BNSF, gdy Santa Fe było jedną z najbardziej znaczących kolei 1 klasy w Stanach Zjednoczonych. Odtwórz zachwycającą, wyboistą rzeźbę terenu Cajon Pass lat 90. w Train Sim World 6. Staw czoła różnorodnym obowiązkom, dysponując dwoma klasycznymi pojazdami ATSF: C40-8W i SD40-2, w kultowych barwach – w wersji towarowej i z pióropuszem! Do gry wchodzi trio nowych wagonów towarowych z harmonogramu ATSF, a także nowe warianty istniejącego wyposażenia. Czas zabrać się do pracy – przewozić towary składami lokalnymi, przełączać końce pociągów na stacjach rozrządowych oraz prowadzić pociągi towarowe i intermodalne na trasie głównej zgodnie z nowym rozkładem jazdy opartym o faktyczny harmonogram Santa Fe. Czeka również 5 nowych scenariuszy!