Ten dodatek jest dostępny wyłącznie dla konsoli Xbox Series X/S oraz na PC. Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Cajon Pass oraz San Bernardino Line, dostępne jako osobne produkty. Lokomotywę GP60M skonstruowano z myślą o pociągach intermodalnych z „superfloty” Santa Fe. 63 lokomotywy zostały wyposażone w szerokie kabiny, natomiast pozostałe jednostki, oznaczone B, były bezkabinowe, o oficjalnej nazwie GP60B. Przeniesione w wyniku fuzji w 1996 r., by stać się częścią BNSF, lokomotywy dołączyły do reszty floty w pomarańczowych barwach – wiele jednostek kursuje po dziś dzień. Obsługuj połączenia trasy Cajon Pass za sterami GP60M w Train Sim World, i zobacz te rzadziej widywane, potężne machiny w różnorodnych sytuacjach. Czeka nowy rozkład jazdy trasy Cajon, a także cztery świeże scenariusze, zarówno dla Cajon, jak i San Bernardino Line. Lokomotywa GP60M będzie dumnie prezentować barwy H2 i H4 od BNSF – drugi z wymienionych wariantów z przebudowanym stanowiskiem sterowniczym, natomiast GP60B zobaczymy w barwach BNSF H1. W dodatku uwzględnione zostały również intermodalne wagony szkieletowe, węglarki na cement i platformy samochodowe BNSF.