Celebruj historię amerykańskiej kolei z Train Sim World 3: US Freight Bundle! POZNAJ PODSTAWY Centrum szkoleniowe pozwala opanować podstawy obsługi lokomotywy w bezstresowym środowisku. Dzięki brakowi sygnalizacji i ręcznie przestawianych zwrotnic możesz swobodnie eksplorować podczas nauki. POŁĄCZENIA TOWAROWE CZEKAJĄ Staw czoła niesamowitej linii Sherman Hill i przełęczy Cajon Pass, obsługując potężne pociągi towarowe Union Pacific i BNSF. Pokonuj tereny górskie, przewożąc liczne ładunki na trasach Cheyenne-Laramie i San Bernardino-Barstow. Poznaj dziedzictwo Union Pacific dzięki 6 historycznym barwom. SKRAJNE WARUNKI POGODOWE Wolumetryczne efekty nieba i światła ożywiają trasy, a burze i śnieżyce podkręcają atmosferę podczas obsługi połączeń towarowych w Stanach Zjednoczonych.