Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z grania, należy nabyć Train Sim World: West Cornwall Local, które jest sprzedawane osobno. Odkąd epoka pary dobiegła końca, entuzjaści starali się podtrzymać ogień poprzez konserwację. LMS Jubilee Class nie jest wyjątkiem – po dziś dzień zachowały się cztery egzemplarze tej lokomotywy, każdy w innym stanie. Obsługujące linie główne lokomotywy parowe, w tym Jubilee, zostały wyposażone w nowoczesne systemy bezpieczeństwa. Dodatek West Cornwall Steam Railtour Add-On wprowadza szereg scenariuszy i połączeń na pełnej wyzwań trasie Penzance – St Austell. Doświadcz odrestaurowanej lokomotywy z lat 50. XX wieku Jubilee Class w barwach BR Maroon i BR Black. Poprowadź świąteczny pociąg ozdobiony pięknymi lampkami! Możesz też wykorzystać kreator scenariuszy, aby zabrać tę maszynę parową na dowolne tory!