The Pathless
Twórcy ABZÛ przedstawiają The Pathless – przygodę łuczniczki i orła przemierzających wielki las. Łucznictwo i polowanie Wciel się w Łowczynię, mistrzynię łucznictwa przemierzającą tajemniczą wyspę w celu zdjęcia mrocznej klątwy, która pożera świat. Buduj relacje ze swoim orłem i szybuj w przestworzach. Wykonuj sztuczki akrobatyczne oraz korzystaj z wyjątkowego i rozbudowanego systemu łucznictwa. Eksploracja otwartego świata Wytycz swoją własną ścieżkę poprzez piękny, otwarty świat pełen tajemnic. Przemierzaj mgliste lasy, barwne łąki oraz śnieżną tundrę. Odkryj mroczną historię wyspy. Zwiedzaj ruiny i wierzchołki drzew. Polowanie na spaczone duchy W kniei czają się gigantyczne, spaczone duchy. Polowanie na te istoty pochłonie wszystkie twoje umiejętności, toteż bacz, abyś sama nie stała się zwierzyną. Bierz udział w epickich bitwach i przywróć blask tej krainie. Walczysz o równowagę świata.