Zdobądź chwałę i bogactwo w tej największej i najdynamiczniejszej grze golfowej jaka dotąd powstała. Twórz grupy graczy i dołączaj do istniejących Społeczności online ze znajomymi, a także bierz udział w turniejach i zarabiaj pieniądze, wspinając się na sam szczyt golfowej drabiny. The Golf Club 2 to dynamiczna gra z trybem kariery dla pojedynczego gracza, oferująca nieskończone godziny zabawy z przeciwnikami online, nowy i ulepszony kreator kursów, najnowocześniejsza mechanika uderzania kijem oraz cały wachlarz nowych, bogatych środowisk. Wszystko to tworzy cudowny świat pola golfowego Twoich marzeń.