Fishing Sim World: Pro Tour zawiera tryb kariery, w którym próbujesz wspiąć się na szczyt. Rywalizuj z ponad 100 najlepszymi wędkarzami z całego świata – w tym Ali Hamidi – na trasach Bass, Carp i Predator. Odblokowuj oferty sponsorów, zwiększaj zarobki i zdobywaj fanów. Własne gry wieloosobowe pozwalają Ci dopasować zasady i zmierzyć się ze znajomymi. Możesz wybrać opcje, takie jak liczba rund, długość zawodów czy gatunki do złapania. Bierz udział w turniejach online Dovetail Fishing League i spróbuj zdobyć prestiżowy tytuł „Wędkarza Miesiąca”. Wykorzystaj rozmaite zdolności i taktyki, aby opanować 10 zróżnicowanych łowisk, w tym słynne jeziora z karpiami: Gigantica i Manor Farm w Linear Fisheries. Wypróbuj setki elementów wyposażenia od ponad 50 licencjonowanych partnerów, wśród których znajdują się Korda i RidgeMonkey. Zapoluj na 29 różnych gatunków ryb, z których każdy zachowuje się inaczej i reaguje na różne elementy, takie jak warunki pogodowe czy pora dnia.