Irlandia słynie z łowienia leszczów, a Lough Kerr jest jednym z powodów tej reputacji. Każdy ma tu szansę złapać wielką zdobycz i pobić nie tylko swój rekord życiowy, ale i rekord krajowy! To doskonale ukształtowane miejsce o powierzchni 7,3 hektara jest przesiąknięte historią. Czas niemal stanął tu w miejscu dzięki wiekowym kamiennym ścianom, dojrzałej roślinności i doskonałej wodzie, która pozwala leszczom osiągać spore rozmiary. Jezioro jest odwiedzane przez najlepszych wędkarzy w Europie, którzy polują na znajdujące się tu nieuchwytne rekordowe ryby, jak na przykład „Banshee”, która osiągnęła niesamowitą wagę 9,5 kg. Chociaż całą uwagę przyciągają połowy leszczów, można tu również znaleźć karpie osiągające 11,3 kg, a także porządnych rozmiarów liny, płocie i wzdręgi. Są tu do podbicie trzy turnieje dla jednego gracza i trzy wydarzenia w trybie kariery, a także pięć nowych osiągnięć do zdobycia.