The Escapists
The Escapists to nagrodzona symulacja ucieczki z więzienia, w której gracz przenosi się do potraktowanego z lekkim przymrużeniem oka więziennego świata. Celem gry jest ucieczka, którą można przeprowadzić na kilka sposobów. Choć nie jest to otwarte więzienie, tym niemniej znajdujesz się w otwartym świecie, w którym pomiędzy apelami, posiłkami i rutynowymi obowiązkami musisz wykorzystywać każdy wolny moment na opracowanie planu ucieczki. Czy chcesz wyświadczać przysługi współwięźniom, zyskując ich szacunek i zarabiając pieniądze? A może wolisz ćwiczyć, aby nabrać większej siły? Jeżeli pragniesz zwiększyć swoje umiejętności, czytaj. Możesz również tworzyć domowej roboty broń i narzędzia. A może zdecydujesz się poświęcić więziennej pracy, aby zyskać dostęp do nowych zadań zapewniających większe korzyści? Możesz uciec po kryjomu albo podczas strzelaniny - decyzja należy do ciebie. W końcu liczy się tylko to, aby uciec.