TEMBO THE BADASS ELEPHANT
W Shell City ogłoszono alarm - nadciąga atak ze strony niszczycielskich sił organizacji PHANTOM. Armia Narodowa nie jest w stanie powstrzymać przerażających machin wojennych, a więc wzywa na pomoc ostatniego bohatera, mogącego zapobiec zniszczeniu miasta. Oto miłośnik fistaszków, pogromca złoczyńców, prawdziwy kozak - TEMBO THE BADASS ELEPHANT!