Tattoo Tycoon
Tattuga Bay było kiedyś mekką tatuażu, z czasem jednak zlikwidowano niemal wszystkie salony. Przejmujesz ostatni, który jeszcze jest czynny, z planem rozkręcenia dochodowego biznesu. Każdy mieszkaniec miasta to potencjalny przyjaciel... albo wróg. Przygotuj się na ekscentrycznych klientów, zdołowanych tatuażystów i miejscowego magnata biznesu. ŚWIAT TATUAŻU Pójdź na całość i odmień wnętrze salonu. Kup nowe meble i odśwież pomieszczenia, by przyciągnąć więcej klientów. Nie bój się z nimi rozmawiać, a dowiesz się, co naprawdę lubią i czego lepiej unikać. To najlepszy sposób na zaprojektowanie tatuażu, który podbije ich serce. Potrzeba pewnej ręki, żeby tatuowanie nie bolało (za bardzo). Piękno wymaga cierpienia, ale im bardziej zadowolony klient, tym wyższy napiwek. DZIEŃ I NOC Czas to pieniądz. Tylko od ciebie zależy, w jakich godzinach otwarty będzie salon i w jaki sposób wykorzystasz swój ograniczony czas i energię w starciu z problemami nowego dnia. Pracuj nad umiejętnościami i stylem, zatrudniaj pracowników i zajmuj się codziennymi sprawami tatuażysty. DOŚWIADCZENIE SZYTE NA MIARĘ Każdy ma własne zainteresowania. Przydadzą ci się więc rozmaite projekty, dekoracje i produkty dodatkowe, takie jak kosmetyki, koszulki czy plakaty. Klienci chętnie też wypiją kawę albo coś zimnego, wrzucą coś na ząb i rozsiądą się wygodnie w oczekiwaniu na nowy tatuaż. W radzeniu sobie z rosnącą bazą klientów może pomóc kompetentny zespół specjalistów, którzy zajmą się poszczególnymi aspektami działalności salonu. OSOBISTA HISTORIA Najpierw stworzysz własną postać i dostosujesz ją do swoich preferencji. Potem będziesz budować relacje z ludźmi z otoczenia. Poznaj ich problemy i pomóż im zdobyć twoje zaufanie. Kampanie marketingowe bywają cennym narzędziem promocji, ale równie ważne mogą się okazać osobiste więzi i polecenia zadowolonych klientów. Warto zyskać renomę, bo to warunek konieczny do udziału w prestiżowym konkursie Ink-Vasion!